دندانپزشک زیبایی خوب

چگونه می‌توانم یک دندانپزشک زیبایی خوب انتخاب کنم؟

از سوالات پر تکرار کاربران سایت و گوگل، دندانپزشک زیبایی؟ دندانپزشک زیبایی اصفهان؟ بهترین روش برای انتخاب دندانپزشک زیبایی اصفهان؟ دندانپزشک زیبایی خوب؟  و … در این مطلب از سایت دکتر فاطمه حیدری جراح دندانپزشک اصفهان، قصد داریم به شما کاربران سایت روش های انتخاب دندانپزشک زیبایی در اصفهان یا هر شهر دیگری رو معرفی کنیم.

شما با مطالعه این مطلب به راحتی میتوانید بهترین دندانپزشک برای خدمات زیبایی دندان رو انتخاب کنید.

جهت ثبت نوبت و مشاوره رایگان با خانم دکتر می توانید به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید و از طریق راه های ارتباطی شماره تماس و مراجعه حضوری با خانم دکتر در ارتباط باشید.

چگونه می‌توانم یک دندانپزشک زیبایی خوب انتخاب کنم؟

برای انتخاب یک دندانپزشک زیبایی خوب، معیارهای متعددی وجود دارد. مثلاً برای از افراد، راحتی و هزینه ها مهم می‌باشد. اما اگر واقعاً به دنبال بهترین دندانپزشک متخصص زیبایی هستید که بتواند به شما در دستیابی به بهترین طرح لبخند کمک نماید، معیارهای زیر را در انتخاب خود مد نظر قرار دهید:

داشتن آموزش‌های تخصصی در زمینه دندانپزشکی زیبایی

در حال حاضر آموزش‌های عمومی و تخصصی در زمینه دندانپزشکی زیبایی فقط در چند دانشگاه معدود ارائه می‌شود. بنابراین برای یک دندانپزشک زیبایی خوب لازم است که حتماً آموزش‌ها و دوره‌های تخصصی در زمینه دندانپزشکی زیبایی را همزمان با تحصیلات خود گذرانده و با اصول و مبانی این کار آشنا باشد. در واقع دندانپزشکی زیبایی یک دوره تخصصی با برنامه‌های آموزشی متعدد و متنوع می‌باشد.

مهارت و تجربه در دندانپزشکی زیبایی

برای شناختن یک دندانپزشک زیبایی خوب باید علاوه بر تحصیلات و آموزش‌های تخصصی مربوطه، این نکته را هم بدانید که او چند سال تجربه فعالیت به عنوان یک دندانپزشک زیبایی را دارد. از دندانپزشک خود بپرسید که چه مقدار از تجربه و سوابق او در زمینه دندانپزشکی زیبایی بوده است. البته دندانپزشکی زیبایی یک رشته تخصصی در دانشگاه نیست، اما بهترین متخصص‌ها در این زمینه کسانی هستند که تعداد قابل توجهی بیمار با مشکلات زیبایی و ترمیمی را ویزیت کرده و عمل‌های زیبایی بیشتری انجام داده باشند. قاعدتاً در اینجا نیز همانند هر رشته دیگر، میزان مهارت و تجربه یک فرد با تعداد سال‌های فعالیت او ارتباط مستقیم دارد. البته این یک قاعده عمومی است و اصلاً به معنی آن نیست که یک دندانپزشک تازه‌کار هرگز نمی‌تواند عمل‌های دندانپزشکی زیبایی را به خوبی انجام دهد.

گلاب و درمان دندان درد
مطلب پیشنهادی برای شما

آشنایی با عمل‌های زیبایی

شما به چه عمل‌هایی در زمینه دندانپزشکی زیبایی نیاز دارید؟ یک دندانپزشک زیبایی نه تنها دندان‌ها و طرح لبخند شما را از نظر زیبایی ظاهری اصلاح می‌کند، بلکه سلامت دهان و دندان شما را نیز بهبود می‌بخشد. برای مثال اگر شما یک پوسیدگی در دندان خود دارید، می‌توانید یا آن را به طریق سنتی و با استفاده از مواد رنگی پُر کنید و یا یک دندانپزشک زیبایی آن را با مواد همرنگ دندان برای شما پُر کند تا از نظر زیبایی هم نتیجه بهتری داشته باشد.

تصاویر قبل و بعد از عمل و میزان رضایت مراجعین قبلی

از دندانپزشک خود بخواهید تا نمونه‌هایی از نتایج عمل‌های زیبایی که در گذشته انجام داده است را به شما نشان بدهد. همچنین شما می‌توانید به صورت آنلاین، نظرات افرادی که قبلاً به این دندانپزشک مراجعه کرده‌اند را مرور کنید و میزان رضایت آنها را بسنجید. حتی شما می‌توانید از دندانپزشک بخواهید که چند نفر از بیماران قبلی خود را معرفی کند تا شما بتوانید با آنها مشورت کنید.

اما در نهایت مهم‌ترین نکته آن است که شما در مورد دندانپزشک و عملی که می‌خواهید انجام بدهید، احساس راحتی داشته باشید. اگر دندانپزشک و همکاران او این احساس راحتی را به شما القاء می‌کنند و مراقبت‌های لازم را به خوبی از شما به عمل می‌آورند، می‌توانید مطمئن باشید که تجربه خوبی از مراجعه به آن دندانپزشک خواهید داشت و نتایج خوبی از عمل خود خواهید گرفت.

توجه به راحتی و آسودگی شما

بسیاری از افراد فقط هنگامی برای عمل زیبایی دندان‌ها و طرح لبخند خود اقدام می‌کنند که با مشکلات دهان و دندان مواجه می‌شوند و نیاز به درمان‌های ضروری دارند. اگر شما از مدت‌ها قبل به دلیل احساس استرس، اضطراب یا وحشت از نشستن بر روی صندلی دندانپزشکی به دندانپزشک مراجعه نکرده‌اید و معاینات دوره‌ای توصیه شده را انجام نداده‌اید، احتمالاً در حال حاضر هم نمی‌توانید یک عمل دندانپزشکی طولانی را تحمل کنید. بنابراین دندانپزشک شما باید بتواند شرایط راحتی و آسودگی شما در زمان این عمل را فراهم کند. روش‌های بی‌حسی و بیهوشی در دندانپزشکی به بسیاری از بیمارانی که عمل دندانپزشکی زیبایی انجام می‌دهند، کمک می‌کند تا بتوانند بعد از چندین سال که به دندانپزشک مراجعه نکرده‌اند، حالا عمل‌ها و اقدامات درمانی مورد نیاز خود را انجام دهند.

نقش پلاک دندانی در ایجاد بیماریهای پریودنتال
مطلب پیشنهادی برای شما

زمان مناسب نوبت‌های ویزیت

برای عمل‌های ساده‌تری از قبیل سفید کردن یا ترمیم‌های جزئی که به زمان طولانی نیاز ندارد، معمولاً از بیمار خواسته می‌شود تا در طول ساعت‌های اداری به مطب مراجعه کند. اما اگر اصلاح طرح لبخند شما مستلزم انجام چندین عمل دندانپزشکی زیبایی باشد و لازم است که زمان زیادی را به آن اختصاص بدهید، پس احتمالاً مایلید دندانپزشکی را انتخاب کنید که قرار نوبت‌های او بعد از ساعت اداری است و شما به راحتی می‌توانید برنامه کاری خود را برای آن   تنظیم کنید.

دكتر فاطمه حيدری

جراح -دندانپزشک

بهترین دندانپزشک اصفهان

آشنایی با خدمات 

جهت کسب اطلاعات تماس دکتر فاطمه حیدری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

دوستان عزیز می توانید از طریق بخش دیدگاه ها سوالات دندانپزشکی خود را از خانم دکتر فاطمه حیدری بهترین دندانپزشک اصفهان بپرسید.

 

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طول عمر عصب کشی (درمان ریشه)
نوشتهٔ بعدی
مراقبت بعد از لمینت دندان که باید بدانیم!

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023