بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان

انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان

بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان

برای داشتن لبخندی زیبا باید دندان هایی مرواریدی و زیبا داشته باشید. اگر قصد ترمیم دندان های خود را دارید با انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی، دندان هایی محکم، زیبا و سفید داشته باشید. زیبایی دندان ها با استفاده از چند روش انجام می شود. ارتودنسی، کاشت، لمینت و  کامپوزیت از رایج ترین روش های زیبا ساختن دندان ها هستند. اما چگونه می توان بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان را پیدا کرد؟ پاسخ این سوال را در ادامه خواهید فهمید.

چند فاکتور انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان

برای درمان هر بیماری و یا هر دلیل دیگری که نزد پزشک می رویم اولین پرس و جویی که می کنیم این است که بهترین متخصص در آن حرفه کیست؟ برای انتخاب بهترین دندانپزشکی و دندانپزشک نیز باید این سوال مهم را از خودمان بپرسیم که بهترین دندانپزشک چه کسی است؟ رشته های تخصصی در دندانپزشکی که می توانند لبخندی زیبا را به شما هدیه دهند عبارتند از: لمینت، کامپوزیت، ترمیم و زیبایی دندان با استفاده از پروتز و کاشت، ارتودنسی و ایمپلنت می باشند. برای انتخاب یک دندانپزشک خوب که بر این رشته ها وارد باشد باید چند فاکتور مهم را در نظر گرفت:

  • یکی از ویژگی هایی که یک دندانپزشکی خوب باید داشته باشد این است که بیمار محور باشد. یعنی اینکه بیمار و خواسته هایش برای پزشک در اولویت قرار داشته باشند.
  • کارکنان کلینیک دندانپزشکی بایستی سعی و تلاششان در راستای جلب رضایت بیمار باشد تا بهترین راه را برای تحقق خواسته های بیمار و درمان انتخاب کنند.
  • پیگیری پروسه درمان یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که یک دندانپزشک خوب باید انجام دهد. طی کردن این موارد منجر به داشتن دندان هایی زیبا برای مراجعه کنندگان می شوند.

بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان

نظرات بیماران درباره بهترین دندانپزشک زیبایی

برای اینکه درباره یک دندانپزشک خوب اطلاعات کسب کنید می توانید از بیمارانی که به بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان مراجعه کرده اند و نتایجی که بدست آورده اند، بپرسید. همچنین می توانید در سایت ها، مجلات زیبایی و وبلاگ های دندانپزشکی ها جستجو کنید و بهترین دندانپزشک زیبایی را پیدا کنید. در حال حاضر بیشتر دندانپزشکی ها دارای وبسایت منحصر به فرد هستند. صد در صد در این وبسایت ها و با خواندن نظرات کاربران می توانید از باکیفیت بودن و یا نبودن کار دندان پزشکی و متخصص دندانپزشک آگاه شوید.

 

استفاده از فناوری های جدید دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

این روزها در هر حرفه و تخصصی مدیران و مسئولان به فکر راحتی و آسایش مراجعه کنندگان و کاربران خود هستند. در تخصص دندانپزشکی نیز این اتفاق رخ داده و برخی از کلینیک های خوب دندانپزشکی در اصفهان و به خصوص غرب اصفهان از دستگاه های کاهش طول و برش دندان استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر دندانپزشک به جای برش دستی از اسکن دیجیتال استفاده کند، مشکلاتی از جمله تحمل درد برش دندان در دهان و لثه و ناراحتی ناشی از آن وجود نخواهد داشت. تصاویر نیز می توانند به صورت دیجیتالی ذخیره و ضبط شوند و به همین ترتیب ، تنها در چند ثانیه به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می شود.

۵ نشانه قبل از اینکه برای عصب کشی دندان اقدام کنید!
مطلب پیشنهادی برای شما

 

برآورد هزینه زیبایی دندان ها با استفاده از دندانپزشکی زیبایی

جراحی زیبایی این روزها دارای هزینه های سرسام آوری است. اما این هزینه ها بسته به این هستند که بیمار قصد داد چه کاری بر روی چهره خود انجام دهد. زیبایی لب و دهان تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی چهره دارد. بنابراین با کمک بهترین دندانپزشک زیبایی می توانید یک چهره بشاش و جذاب داشته باشید.

هزینه هایی که برای زیبایی دندان های خود انجام می دهد به عوامل زیادی بستگی دارد. مواردی همچون زمان پروسه درمان اینکه آیا مدت زمان زیادی طول بکشد یا خیر. همچنین به اینکه آیا بیمار بیمه دارد یا نه، نوع درمان بیمار یعنی اینکه می خواهد چه عملی را بر روی دندان های خود انجام دهد. همچنین هزینه های زیبایی دندان ها به عوامل فرعی از جمله موقعیت جغرافیایی دندانپزشکی، مهارت و تجربه دندانپزشک، تجهیزاتی که دندانپزشکی دارد؛ اینکه آیا انجام درمان نیاز به بیهوشی دارد یا خیر نیز وابسته است. بنابراین تمامی این موارد تعیین کننده هزینه درمان دندان های شما و زیبایی آنها هستند.

درمان های دندانپزشکی زیبایی

 مجموعه درمان های دندانپزشکی زیبایی:

  • زیبایی دندان با کامپوزیت

    در این روش با باندینگ (پیوند) کامپوزیت ها که مواد همرنگ دندان های شما هستند ظاهر دندان های شما بهبود بخشیده میشود. وقتی در اصلاح دندان های کج از این روش استفاده میشود به آن زیبایی دندان بدون ارتودنسی میگویند.

  • لمینت سرامیکی (پرسلن ونیر)

    در این روش با پوسته ی نازکی همرنگ دندان عیوب دندان پوشیده میشود. در این روش نیاز به تراش دندان برای زیبایی است. برای اطلاعات بیشتر درباره ی این روش و هزینه زیبایی دندان به این روش به مقاله ی مربوطه با عنوان “لامینت دندان چیست؟” مراجعه کنید.

  • بریج یا پل بین دندانی

    بریج نیز  یکی دیگر از انواع روکش های زیبایی دندان محصوب میشود. که در حقیقت با استفاده از دو دندان مجاور به عنوان پایه، روکشی به شکل پل برای برگرداندن ظاهر زیبای دندان از دست رفته شما ایجاد میشود.

  • ایمپلنت های دندانی

    ایمپلنت دندان یکی از روش‌های پر کردن جای خالی دندان است. با کمک ایمپلنت دوباره زیبایی به دهانتان بازمی‌گردد و همانند گذشته می‌توانید غذا بخورید. دندان ایمپلنتی کاملاً شبیه دندان واقعی است و از نظر زیبایی بهترین پروتز مصنوعی محسوب می‌شود.

  • جراحی زیبایی لثه

 

 

  • گاهی اوقات ممکن است لثه بیش از حد رشد کرده باشد و بخش زیادی از سطح دندان را پوشانده باشد. در این صورت هنگام خندیدن، لثه بیشتر نمایان می‌شود و جلب توجه می‌کند. به این وضعیت لبخند لثه ای گفته می‌شود. در چنین شرایطی می‌توان با جراحی ساده لثه آن را کمی تغییر شکل داد تا بخش بیشتری از دندان نمایان شود و لبخند لثه ای اصلاح گردد.
  • بلیچینگ دندان (سفید کردن دندان ها)

    بدرنگی دندان ها که در اثر رنگ مواد غذایی، سیگار و … به وجود می آید در زیبایی خنده بسیار موثر است. بلیچینگ دندان در منزل و در مطب راه حل رفع این بدرنگی ها و برگرداندن ظاهر زیبا به لبخند فرد است. بلیچینگ در مطب به سرعت دندان ها را سفید کرده و بلیچینگ در خانه تضمین ماندگاری این سفیدی است.

  • ردیف کردن دندان بدون اورتودنسی 

    یکی از بیشترین استفاده های ما از باندینگ دندان، کامپوزیت لمینیت یا کامپوزیت ونیرهست. این روش ، امروزه در موارد زیادی به کمک افرادی آمده که می خواهند بدون درمانهای اورتودنسی ، دندانهایی صاف و ردیف داشته باشند. صاف کردن دندان ها در بسیاری موارد به کمک تکنیک باندینگ دندان امکان پذیر است.

 

  • روکش دندان برای زیبایی

با استفاده از روکش های چینی دندان هایی که آسیب وسیع تری دیده اند را میتوان ترمیم کرد. نسبت به ونیر ها این روکش ها قسمت بیشتری از دندان را میپوشانند. .

آشنایی با بهترین دندانپزشک اصفهان

آشنایی با بهترین دندانپزشک اصفهان

دندانپزشک اصفهان در کنار شماست تا تمامی مشکلات در زمینه دهان و دندان را برای شما عزیزان رفع کند. دندانپزشکی از جمله شاخه های دانشکده علوم پزشکی می باشد. در عصر امروز بیماری های مرتبط با دهان و دندان جزو بیماری‌های مهم بوده و اهمیت بسیاری دارند، بنابراین افراد زیادی با تحصیل در دانشگاه ها به این حرفه روی آورده‌اند. 

آشنایی با بهترین دندانپزشک اصفهان

رشته دندانپزشکی از جمله شاخه های دانشکده علوم پزشکی می باشد. این حرفه به تشخیص و درمان انواع بیماری های دندان و دهان و همچنین لثه ها می پردازد.

پزشکان در این حرفه در دو نوع، پزشک عمومی و تخصصی فعالیت دارند. امروزه اکثر افراد توجه خاصی به درمان انواع بیماری های دندان دارند، زیرا اخیراً به دلیل رژیم غذایی نامناسب آسیب‌های جدی به دندان‌ها وارد می شود. دندانپزشک اصفهان در کنار شماست تا تمامی مشکلات در زمینه دهان و دندان را برای شما عزیزان رفع کند.

در عصر امروز بیماری های مرتبط با دهان و دندان جزو بیماری‌های مهم بوده و اهمیت بسیاری دارند، بنابراین افراد زیادی با تحصیل در دانشگاه ها به این حرفه روی آورده‌اند و افرادی که فارغ التحصیل این رشته می شوند پس از اتمام درس می توانند در بخش‌های دولتی همچون مراکز درمانی فعالیت کنند و یا در بخش‌های خصوصی نیز مشغول به کار شوند.

 رشته دندانپزشکی یکی از رشته های پر طرفدار در جامعه است. این رشته نیز مانند دیگر رشته‌ها نیازمند ویژگی ها و توانایی های خاصی است از جمله:

  • داشتن علاقه به پیشرفت در این زمینه
  • دارایی سلامت جسمانی
  • برخوردار بودن از صبر و تحمل
  • قدرت کلامی
  • داشتن مهارت برخورد اجتماعی
  • توانایی در انجام کارهای تخصصی مربوطه
  • برخوردار بودن از اخلاق انسانی

 

خدمات دندانپزشکی در اصفهان

این شاخه پزشکی در همه شهرهای ایران دارای دندانپزشکان متخصص و فوق العاده می باشد. یکی از این شهرها که دندان پزشکان ماهر و مجربی دارد شهر اصفهان است، نمونه بارز آن دکتر فاطمه حیدری دندانپزشک اصفهان می باشد که خدمات گوناگونی را در زمینه‌های جراحی و زیبایی در این شهر انجام می دهد. دکتر فاطمه حیدری دندانپزشک اصفهان دارای پیشرفته ترین دستگاه ها جهت درمان انواع بیماری های دندانی و همچنین پروتز دندان می باشد. همچنین با شیوع بیماری کرونا دندانپزشکان این شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی احساس آرامش خاطر را به بیماران هدیه می دهند.

بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان

دكتر فاطمه حيدری

جراح -دندانپزشک

بهترین دندانپزشک اصفهان

آشنایی با خدمات دکتر فاطمه حیدری

جهت کسب اطلاعات تماس دکتر فاطمه حیدری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

دوستان عزیز می توانید از طریق بخش دیدگاه ها سوالات دندانپزشکی خود را از خانم دکتر فاطمه حیدری بهترین دندانپزشک اصفهان بپرسید.

 

خطرات مصرف بیش از حد استفاده از فلوراید
مطلب پیشنهادی برای شما
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دندانپزشک خوب در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
چه روش هایی برای ترس دندانپزشکی هست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023