خدمات دندانپزشکی اطفال اصفهان

خدمات دندانپزشکی اطفال اصفهان | دکتر فاطمه حیدری

خدمات دندانپزشکی اطفال اصفهان

از خدمات دکتر فاطمه حیدری دندانپزشک اصفهان خدمات دندانپزشکی اطفال می باشد.

اگر به دنبال دندانپزشک خوب برای انجام خدمات دندانپزشکی اطفال هستید ما به شما خانم دکتر فاطمه حیدری بهترین دندانپزشک اصفهان را پیشنهاد میکنیم، چرا؟ تمام خدمات دندانپزشکی توسط دکتر حیدری با پيشرفته ترين و مجهز ترين وسايل و بهترين مواد، با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و درمان تحت شرايط كاملا استريل و ست ويژه ي استريل براي هر بيمار به صورت خاص، تدابير ويژه ي كنترل استرس و اضطراب شديد و ترس از دندانپزشكي انجام می شود.

جهت ثبت نوبت و مشاوره رایگان با خانم دکتر می توانید به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید و از طریق راه های ارتباطی شماره تماس و مراجعه حضوری با خانم دکتر در ارتباط باشید.

فرزندان کوچک و دلبند شما تا سن خاصی دارای دندان های شیری هستند که بعد از ریزش آن ها دندان های دائمی جوانه خواهند زد. اما موقت بودن دندان های شیری کودکان به این معنی نیست که آن ها نیاز به مراقبت یا مراجعه به مطب دندانپرشکی اطفال ندارند. رسیدگی به بهداشت دهان و دندان کودکان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده آن ها است. هرچه دندان های کودکان در سنین پایین بیشتر تحت مراقبت باشند و مراجعه به کلینیک دندانپزشکی نیز منظم باشد در آینده کودکان از سلامتی بالایی برخوردار خواهند بود.

چرا مراقبت اولیه از دندان کودکان مساله بسیار مهمی است؟

نحوه رویش، مراقبت و ریزش دندان های شیری به طور مستقیم روی روند جوانه زدن و رویش دندان های دائمی فرزدندتان تاثیر میگذارد. چنانچه مشکلی برای دندان های شیری کودک ایجاد شود قطعا در آینده کودکتان با مشکلات دندانپزشکی بزرگی دست و پنجه نرم خواهد کرد که برطرف کردن آن ها مستلزم صرف هزینه بالا و وقت گرانبهایش خواهد بود. برای همین لازم است در همان آغاز کودکی و حتی شیرخوارگی کودک را به نزد یک دندانپزشک اطفال برد تا تمامی مشکلات موجود و پیش رو تویط او تشخیص داده شده و درمان شود. چنانچه چنین کاری انجام ندهید (در سنین پایین به دندانپزشکی اطفال مراجعه نکنید) بعدها برای برطرف کردنش واقعا به مشکل برخواهید خورد.

کاشت دندان چگونه است؟
مطلب پیشنهادی برای شما

خدمات دندانپزشکی اطفال شامل چه مواردی میشود؟

انواع مختلفی از درمان های دندانپزشکی وجود دارد که ما به عنوان دندانپزشک اطفال ا دندانپزشک کودکان برای جلوگیری از پوسیدگی دندان در کودکان ، نجات دندان ها و حتی در صورت لزوم ترمیم دندان ها انجام می دهیم. هزینه و قیمت دندانپزشکی اطفال معمولا پایین تر از دندانپزشکی برگسالان است زیرا غلب جنبه مراقبتی و پیشگیرانه دارد. برخی از مهمترین اقدامات یا خدمات دندانپزشکی اطفال در ادامه به صورت خلاصه توضیح داده شده اند:

فلوراید درمانی موضعی

فلوراید درمانی موضعی

برای پیشگیری یا درمان حفرات دندان و یا پوسیدگی دندان دندانپزشکان اطفال از فلوراید استفاده میکنند. فلوراید به تقویت مینای دندان کمک میکند و مهمترین اقدامی که یک دندانپزشک اطفال برای محافظت از دندان در برابر پوسیدگی میتوان در دندانپزشکی کودکان انجام دهد همین پروسه فلوراید تراپی یا فلوراید درمانی است.

شیاربندی دندان با کمک سیلانت دندانپزشکی

شیاربندی دندان با کمک سیلانت دندانپزشکی

سطوح جونده دندان های آسیاب در کودکان دارای شیارهایی است که مواد غذایی به آن ها گیر میکند و به دلیل زیاد بودن آن ها مسواک زدن به تنهایی قادر به پاک کردن آن ها نیست. متخصصان دندانپزشکی اطفال با کمک سیلانت های دندانپزشکی اطفال اقدام به پر کردن یا شیاربندی این حفرات میکنند تا احتمال پوسیدگی دندان را کاهش داده و مانع از آسیب دیدن مینای دندان میشود.
درمان ریشه دندان یا روت کانال
درست مانند بزرگسالان، گاهی اوقات کودکان نیز به درمان ریشه دندان نیاز دارند. این درمان به ما کمک میکند تا از وارد شدن آسیب به ریشه دندان ها و از دست دادن دندان های شیری یا دائمی پیشگیری کنیم.

در اینجا نحوه تغییر فرآیند با روش چند روزه روکش را بخوانید:
مطلب پیشنهادی برای شما

باندینگ دندان

باندینگ دندان

آسیب ها و شکستگی های جزئی دندانهای جلوی از جمله موارد شایع در دندانپزشکی اطفال در دوران کودکی است. ما به عنوان دندانپزشک اطفال میتوانیم با کمک برخی مواد خاص که با نام باندینگ شناخته میشوند این آسیب ها را ترمیم و برطرف کنیم. جنس این مواد به گونه ای است که هم رنگ دندان هستند. مواد باندینگ دندان مقاوم بوده و با رشد کودک همچنان ماندگار هستند.

 

در صورت مفید بودن مطلب را با دوستان خود بهاشتراک  بگذارید.


دکتر فاطمه حیدری | دندانپزشک کودکان اصفهان

دكتر فاطمه حيدری

جراح -دندانپزشک

بهترین دندانپزشک اصفهان

آشنایی با خدمات 

جهت کسب اطلاعات تماس دکتر فاطمه حیدری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

دوستان عزیز می توانید از طریق بخش دیدگاه ها سوالات دندانپزشکی خود را از خانم دکتر فاطمه حیدری بهترین دندانپزشک اصفهان بپرسید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
پروتز های دندانی اصفهان | دکتر فاطمه حیدری
نوشتهٔ بعدی
فیشور سیلانت دندان اصفهان | دکتر فاطمه حیدری

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023