جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

سفید کردن دندان: چگونه انجام می گیرد و هزینه آن چقدر است؟

سفید کردن دندان: چگونه انجام می گیرد و هزینه آن چقدر است؟

سفید کردن دندان در اصفهان

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

سفید کردن دندان یکی از محبوب ترین درمان های دندانپزشکی زیبایی است که روشی سریع، غیرتهاجمی و مقرون به صرفه برای افزایش لبخند ارائه می دهد. درمان‌های سفیدکننده (یا سفیدکننده) که برای مردان و زنان به طور یکسان ارزش جهانی دارد، برای برآورده کردن هر بودجه، بازه زمانی و خلق و خوی در دسترس هستند.

چه به صورت جلسات سفید کردن حرفه ای یک ساعته در مطب دندانپزشکی یا اسپای زیبایی، یا کیت های سفید کننده خانگی خریداری شده در داروخانه محلی شما، راه حل های فراوانی وجود دارد.

دکتر فاطمه حیدری جراح دندانپزشک اصفهان و بهترین دندانپزشک اصفهان می باشند.

تقریباً هر کسی که راه حل سفید کننده دندان را انتخاب می کند، شاهد بهبود متوسط تا قابل توجهی در روشنایی و سفیدی لبخند خود است. گفته می شود، این یک راه حل دائمی برای تغییر رنگ نیست و برای اثر طولانی مدت نیاز به نگهداری یا “لمس” دارد.

در این مقاله همه چیزهایی را که به سفید کردن دندان‌ها مربوط می‌شود، از جمله فرآیند تغییر رنگ دندان، آنچه که باعث ایجاد رنگ می‌شود، گزینه‌های درمانی مختلف موجود، و خطرات و هزینه‌های مرتبط با آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

سفید کردن در مقابل سفید کردن: تفاوت چیست؟

طبق گفته FDA، اصطلاح “بلیچینگ” تنها زمانی مجاز است که دندان ها را بیش از رنگ طبیعی سفید کنند. این به شدت در مورد محصولات حاوی سفید کننده – معمولاً پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید – صدق می کند.

ایا جرمگیری دندان ضرر دارد؟
مطلب پیشنهادی برای شما

از طرف دیگر، اصطلاح “سفید کننده” به بازگرداندن رنگ سطح دندان با از بین بردن کثیفی و باقی مانده ها اشاره دارد. بنابراین از نظر فنی، هر محصولی که برای تمیز کردن دندان ها (مانند خمیر دندان) استفاده شود، سفید کننده محسوب می شود.

البته، اصطلاح سفید کننده بهتر از سفید کننده به نظر می رسد، بنابراین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد – حتی در هنگام توصیف محصولات حاوی سفید کننده.

ترجیح سفید کننده برای سفید کردن در مطب، در جایی که زمان محدود است، پراکسید هیدروژن قدرتمند و سریع است. هنگامی که در بلیچینگ دندان استفاده می شود، غلظت پراکسید هیدروژن از تقریباً 9 تا 40 درصد متغیر است.

در مقابل، سفید کننده ترجیحی برای سفید کردن دندان در خانه، پراکسید کاربامید کندتر است که به پراکسید هیدروژن تجزیه می شود. بهترین دندانپزشک اصفهان – پراکسید کاربامید حدود یک سوم قدرت پراکسید هیدروژن را دارد. این بدان معناست که یک محلول 15 درصدی پراکسید کاربامید معادل تقریبی محلول پنج درصدی پراکسید هیدروژن است.

اینستاگرام دکتر فاطمه حیدری همین جا کلیک کنید.

معاینه مینای دندان

بسیاری از ما به دلیل داشتن سطح مینای چینی مانند، با دندان های سفید درخشان شروع می کنیم. مینای دندان که از میله های کریستالی میکروسکوپی تشکیل شده است برای محافظت از دندان در برابر اثرات جویدن، قروچه، ضربه و حملات اسیدی ناشی از قند طراحی شده است.

اما در طول سال‌ها مینای دندان فرسوده می‌شود، شفاف‌تر می‌شود و اجازه می‌دهد رنگ زرد عاج – ماده اصلی دندان – خود را نشان دهد.

در طول جویدن معمولی، عاج دست نخورده باقی می ماند در حالی که میلیون ها ریز ترک در مینای دندان ایجاد می شود. این ترک ها و همچنین فضاهای بین میله های مینای کریستالی هستند که به تدریج پر از لکه ها و زباله ها می شوند. در نتیجه دندان‌ها در نهایت ظاهری کدر و بی‌درخش پیدا می‌کنند.

انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان
مطلب پیشنهادی برای شما

سفید کردن دندان لکه ها و مواد زائد را از بین می برد و ترک های مینای دندان را باز و در معرض دید قرار می دهد. برخی از ترک ها به سرعت توسط بزاق دوباره معدنی می شوند، در حالی که برخی دیگر دوباره با زباله های آلی پر می شوند.

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

تغییر رنگ دندان: رنگ آمیزی بیرونی در مقابل رنگ آمیزی داخلی

دو دسته از رنگ‌آمیزی در ارتباط با دندان‌ها وجود دارد: خارجی و داخلی. دکتر فاطمه حیدری

لکه های خارجی لکه هایی هستند که در اثر قرار گرفتن در معرض نوشیدنی ها، غذاها و تنباکو تیره رنگ و سایش و ساییدگی معمول روی سطح دندان ظاهر می شوند. لکه های بیرونی سطحی جزئی هستند و با مسواک زدن و تمیز کردن پیشگیرانه دندان پاک می شوند. لکه های بیرونی سرسخت را می توان با تلاش های بیشتر، مانند سفید کردن دندان ها، از بین برد. لکه‌های بیرونی پایدار می‌توانند به عاج نفوذ کرده و در صورت عدم رسیدگی زودهنگام به عاج نفوذ کنند.

لکه های درونی لکه هایی هستند که در داخل دندان ایجاد می شوند. لکه های ذاتی ناشی از ضربه، پیری، قرار گرفتن در معرض مواد معدنی است

مانند تتراسایکلین) در طول تشکیل دندان و/یا مصرف بیش از حد فلوراید. در گذشته تصور می‌شد که لکه‌های ذاتی آنقدر مقاوم هستند که نمی‌توان آن‌ها را با سفید کردن اصلاح کرد.

امروزه، متخصصان دندانپزشکی زیبایی بر این باورند که حتی لکه‌های درونی عمیق را می‌توان با سفید کردن دندان‌های خانگی تحت نظارت که طی چند ماه یا حتی یک سال حفظ می‌شود، پاک کرد. اگر همه چیز جواب نداد، راه‌حل‌های زیبایی جایگزین برای درمان لکه‌های درونی مانند روکش‌های دندان وجود دارد.

عواقب فواصل بین دندان‌های کودکان
مطلب پیشنهادی برای شما

بیمار دندانپزشکی دریافت کننده سفید کردن دندان با نور فعال در بیمار روکش دندان مطب در حال ارزیابی گزینه های درمانی

سفید کردن دندان در مقابل روکش دندان

سفید کردن و ونیرها دو گزینه محبوب برای اصلاح لبخند هستند. مزایا و معایب آنها را با نیازهای خود بسنجید.

بنابراین، برای سلامت و رفاه حال و آینده فرزندتان، هر گونه مشکلات دندانی را در اسرع وقت درمان کنید.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
با عادات صحیح مراقبت از دهان از پوسیدگی دندان در کودکان جلوگیری کنید
نوشتهٔ بعدی
چه چیزی باعث لکه شدن دندان کودک می شود؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023