جراح و دندانپزشک در اصفهان | دکتر فاطمه حیدری | بهترین دندانپزشک اصفهان

پروتزهای دندانی چگونه ساخته می شوند؟

پروتزهای دندانی چگونه ساخته می شوند؟

ساخت پروتزهای دندانی

برای ساخت پروتز دندان، دندانپزشک شما ارزیابی کاملی از دندان ها و حفره دهان شما انجام می دهد و از دندان های درگیر برای پروتز دندان عکس اشعه ایکس می گیرد. این به دندانپزشک شما اجازه می دهد تا پروتزی تهیه کند که از دندان های باقی مانده پشتیبانی کند، به شما امکان می دهد به طور معمول غذا بخورید و صحبت کنید و عالی به نظر برسد.

در مرحله بعد، دندانپزشک معمولاً با درخواست از شما برای گاز گرفتن در قالب، از دندان های موجود برداشت می کند. سپس قالب را به لابراتوار دندانپزشکی می فرستند. بر اساس تصمیمات دندانپزشکی، پروتزهای دندانی را می توان از طیف وسیعی از مواد از جمله چینی، رزین کامپوزیت، اکریلیک و زیرکونیا ساخت.

دکتر فاطمه حیدری جراح دندانپزشک اصفهان  می باشند که همچنین  بهترین دندانپزشک اصفهان هستند.

پس از ساخت دستگاه، روش قرار دادن به پروتز دندانی که دریافت می کنید بستگی دارد. برای قرار دادن ایمپلنت، دندانپزشک شما باید یک فیکسچر (پست) تیتانیومی را از طریق جراحی وارد استخوان شما کند و سپس باید چندین ماه قبل از قرار دادن پروتز منتظر بمانید تا مطمئن شوید که ایمپلنت به درستی قرار گرفته و در استخوان محکم شده است.

اینستاگرام دکتر فاطمه حیدری همین جا کلیک کنید.

جراح و دندانپزشک در اصفهان | دکتر فاطمه حیدری | بهترین دندانپزشک اصفهان

جراح و دندانپزشک در اصفهان | دکتر فاطمه حیدری | بهترین دندانپزشک اصفهان

اگر روکش، بریج یا روکش دریافت می کنید، دندانپزشک شما ممکن است بخشی از سطح دندان را برداشته یا حکاکی کند تا آن را برای پروتز آماده کند. پروتزها باید بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که به خوبی و راحتی در دهان شما قرار می گیرند.

دندانپزشک زیبایی اصفهان+بهترین روش اصلاح طرح لبخند
مطلب پیشنهادی برای شما

پروتزهای دندانی می توانند با جایگزین کردن دندان های از دست رفته یا با جذاب تر جلوه دادن دندان های تغییر رنگ یا آسیب دیده به بیماران کمک کنند تا احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. اگر فکر می کنید پروتز ممکن است راه حل مشکل دندان شما باشد، با دندانپزشک یا متخصص پروتز خود قرار ملاقات بگذارید تا در مورد گزینه های خود برای بهبود لبخند صحبت کنید.

مقالات مرکز مراقبت از دهان توسط یک متخصص پزشکی دهان و دندان بررسی می شود. این اطلاعات فقط برای اهداف آموزشی است. این محتوا قرار نیست جایگزینی برای مشاوره، تشخیص یا درمان حرفه ای پزشکی باشد. همیشه از دندانپزشک، پزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط مشاوره بگیرید.

همین امروز برای یک قرار ملاقات با دفتر دندانپزشکی اطفال ما در اصفهان تماس بگیرید.

 

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
انواع دستگاه پروتز دندان چه مواردی هستند؟ – بهترین دندانپزشک و جراح در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
انواع پروتزهای دندانی در مطب بهترین جراح و دندانپزشک اصفهان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023