لمینیت دندان اصفهان دکتر فاطمه حیدری

لمینیت دندان اصفهان | دکتر فاطمه حیدری

لمینیت دندان اصفهان

از خدمات دکتر فاطمه حیدری دندانپزشک اصفهان لمینیت دندان می باشد.

اگر به دنبال دندانپزشک خوب برای انجام خدمت لمینیت دندان  هستید ما به شما خانم دکتر فاطمه حیدری بهترین دندانپزشک اصفهان را پیشنهاد میکنیم، چرا؟ تمام خدمات دندانپزشکی توسط دکتر حیدری با پيشرفته ترين و مجهز ترين وسايل و بهترين مواد، با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و درمان تحت شرايط كاملا استريل و ست ويژه ي استريل براي هر بيمار به صورت خاص، تدابير ويژه ي كنترل استرس و اضطراب شديد و ترس از دندانپزشكي انجام می شود.

لمینت دندان پوششی نازک است که بر اساس نیاز شخصی هر فرد و از موادی به رنگ طبیعی خود دندان ساخته می شود. این پوشش را به سطح جلویی دندان می چسبانند تا رنگ، شکل، اندازه یا طول آن را تغییر داده و ظاهرش را زیباتر کنند.

جهت ثبت نوبت و مشاوره رایگان با خانم دکتر می توانید به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید و از طریق راه های ارتباطی شماره تماس و مراجعه حضوری با خانم دکتر در ارتباط باشید.

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان از لایه سرامیک باریکی ساخته شده که با مینای دندان و یک لایه چسبناک، روی دندان اصلی چسبانده می شود. برخلاف تصور عموم، برای ساخت لمینت سرامیکی هیچ نیازی به تراشیدن یا ساییدن دندان نیست و درصورتی که پزشک روش های درمانی خاصی را برای نصب لمینت انتخاب کند، فقط به منظور آماده‌سازی دندان و چسباندن لمینت روی آن، تغییرات خیلی کمی روی دندان ایجاد می کند و هیچ آسیبی به ساختار طبیعی آن نمی زند.

علاوه بر جنبه های ظاهری، نصب صحیح لمینت و کاربرد آن هم اهمیت زیادی دارد. لمینت باید درست و محکم به دندان طبیعی بچسبد تا خوب عمل کند. برای این کار، دندانپزشک از صمغ هایی استفاده می کند که به نور حساس هستند. این مواد بعد از نصب با کمک اشعه هایی قوی و مخصوص، خشک و محکم می شوند.

لمینیت دندان اصفهان دکتر فاطمه حیدری

مزایای لمینت دندان

از آنجایی که لمینت برای هرکسی جداگانه ساخته می شود، تشخیص بین لمینت و دندان واقعی غیرممکن است. برخلاف دندان های طبیعی، لمینت ها در تماس با چای و قهوه رنگ نمی گیرند زیرا برای ساخت مواد تشکیل‌دهنده آن ها از فناروی های سطح بالا استفاده می شود. لمینت ها تا حد زیادی دندان را سفید می کنند، تا جایی که حتی تیره ترین لک ها را هم می پوشاند. حتی سرسخت ترین لک هایی که در برابر فرایندهای سفید کننده دیگر مقاوم هستند، با لمینت سفید می شوند.

معایب لمینت دندان

ساخت لمینت دندان زمان‌ بر است و نصب لمینت را حداقل تا یک هفته به تاخیر می اندازد. اگر پزشک، لمینت را خوب نصب کند و عوامل مخرب دندان را کاملا یا تا حد زیادی از بین ببرد، بیمار می تواند از لمینت درست مانند دندان طبیعی‌ اش استفاده کند. لمینت ها با وجود استحکام زیادی که دارند، ممکن است گاهی آسیب‌پذیر باشند.
همانطور که به دندان های اصلی نباید فشار زیادی وارد شود، لمینت ها هم نباید تحت فشار قرار بگیرند، برای مثال، باید از جویدن ناخن ها، خوردن یخ یا باز کردن درب بطری با دندان خودداری کنید.

لمینیت دندان اصفهان دکتر فاطمه حیدری

کاربرد لمینت دندان

ونیرها لایه های نازکی هستند که مستقیم به بخش جلویی دندان می چسبند تا ظاهر آن را زیبا کنند. ونیر برای کسانی که فقط چند عیب جزئی در دندان هایشان دارند بسیار مناسب است.
هدف از نصب ونیر این است که ظاهری زیبا به لبخند شما بدهد و دندان های آسیب‌ دیده، شکسته، لک‌ شده، خرد‌ شده و دندان هایی که کمی کج شده‌اند را اصلاح کند. ونیر حتی می تواند فاصله های بین دو دندان را هم پر کند.

انواع لمینت دندان

دو نوع لمینت دندان داریم:

ونیر کامپوزیت

ونیر سرامیکی

ونیر کامپوزیت

ونیرهای کامپوزیت داخل خود مطب و توسط پزشک ساخته می شوند. همچنین خود پزشک آن ها را روی دندان نصب می کند. برای نصب این نوع ونیرها یک جلسه درمانی کافی است و بعد از آن، خواهید دید که تمام عیب های دندان تان از بین رفته و لبخند سفید و خیره‎‌کننده‌ را به شما بازمی گرداند.

فواید ونیر کامپوزیت

که فواید هر دو نوع نیز مشترک است از جمله فواید ونیر کامپوزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– لبخندتان را جذاب کرده و درعین حال دندان هایتان را سالم نگه می دارند.

– رنگ و شکل دندان ها را یکدست می کنند.

مزایای ونیر کامپوزیت نسبنت به لمینت سرامیکی
ونیرهای زیادی را می توانید تنها در یک جلسه نصب کنید.
نسبت به ونیرهای سرامیکی قیمت کمتری دارند.
درصورت نیاز خیلی راحت می توانید آن را ترمیم کنید.
ونیر پورسلین

ونیرهای سرامیکی

کاربرد ونیرهای سرامیکی دقیقا مانند کامپوزیت دندان است، با این تفاوت که این نوع ونیرها در آزمایشگاه ساخته می شوند. ونیرهای سرامیکی مانند ناخن های کاشت عمل می کنند، زیرا آن ها را روی دندان می چسبانند و قرار است نقش دندان را ایفا کنند. کل فرآیند نصب ونیر سرامیکی در دو جلسه انجام می شود، یک جلسه برای آماده‌ سازی دندان و قالب‌گیری و سپس ارسال آن برای آزمایشگاه دندانسازی، و یک جلسه برای چسباندن ونیر به سطح دندان.

آیا لمینت دندان میتواند به دندان های طبیعی آسیب برساند؟
مطلب پیشنهادی برای شما

مزایای ونیر سرامیکی

ظاهر روشن، مات و طبیعی دندان را حفظ می کند.
نسبت به ونیر کامپوزیت دوام بیشتری دارد.
با گذشت زمان رنگش تغییر نمی کند.
ما در مطب دکتر سمانه شیرانی، مواد باکیفیتی را ارائه می کنیم که ظاهر دندان شما طبیعی به نظر برسد. انتخاب ونیر بهترین راه‌ حلی است که می توانید برای زیباکردن دندان هایتان انجام دهید.

مزایای لمینت دندان

مراقبت های بعد از لمینت دندان
نگهداری از لمینت دندان بسیار ساده است و کافی است درست مانند دندان های اصلی‌تان با آن ها رفتار کنید، فقط باید هر روز مسواک بزنید و نخ دندان بکشید.

معمولا پزشکان توصیه می کنند بعد از لمینت از خمیر دندان های حاوی فلوراید و ناساینده استفاده کنید، همچنین باید یک هفته بعد از نصب لمینت به دندانپزشک مراجعه کنید تا عملکرد لمینت ها و واکنش دهان شما را نسبت به آن بررسی کند.

حتی اگر فکر می کنید مشکلی با لمینت ندارید، باید باز هم یک هفته بعد برای چکاپ به مطب پزشک بروید تا از سلامت دهان و دندان های شما مطمئن شود.

لمینیت دندان اصفهان دکتر فاطمه حیدری

مراقبت های بعد از لمینت دندان

استفاده از محافظ دندان برای جلوگیری از دندان قروچه
اگر عادت دارید دندان های خود را روی هم فشار دهید یا دندان‌ قروچه کنید، دکتر استفاده از محافظ دندان را به شما توصیه می کند. محافظ دندان وسیله‌ ای نرم است که شب ها بین دندان ها قرار می دهید تا در خواب و هنگام دندان‌ قروچه به لمینت آسیبی نزنید، همچنین بهتر است مرتب به دندانپزشکی بروید، لمینت سرامیکی باید هر چند وقت یک بار با خمیردندان ناساینده خاصی پولیش شود، علاه بر این، پزشک باید بعد از گذشت زمانی کوتاه لمینت های شما را چک کند تا درصورت آسیب، خیلی زود متوجه آثار آن بشود.

طول عمر لمینت دندان

ونیرهای سرامیکی تا ۱۰ یا حتی ۲۰ سال دوام می آورند و بعد از آن باید تعویض کنید. با این حال، لمینت هم مانند سایر قسمت های دهان و یا حتی بدن، به مراقبت احتیاج دارد و این مراقبت های شماست که عمر آن ها را تعیین می کند.

افزایش طول عمر لمینت دندان با رعایت نکات زیر

برای اینکه ونیرهای سرامیکی‌ تا جایی که می شود ماندگار باشند، باید با این نکات ساده از آن ها نگهداری کنید:

از خوردن نوشابه، شراب قرمز، قهوه، چای و عوامل رنگ‌ دهنده دیگر پرهیز کنید.
از فشار دادن دندان ها دوری کنید و عادت دندان‌ قروچه را ترک کنید.
دندان ها را مسواک بزنید و به شستشوی دهان به‌ شدت رسیدگی کنید.

لمینت متحرک دندان چیست؟

متخصص لمینت دندان در ابتدا برای شما ونیر متحرک یا موقتی را روی دندان می چسباند تا شما رنگ مورد نظر و طرح لبخند خود را انتخاب کنید و در صورتی که با طرح لبخند در لمینت متحرک مشکلی داشتید یا طرح لبخند را دوست نداشتید اصلاحات انجام شود ودر قالب گیری لمینت ثابت نتیجه نهایی مشخص می شود.

معمولا ونیرهای موقتی روی فاصله بین دندان ها اعمال نمی شوند. به همین خاطر توصیه می شود در این فاصله زمانی که لمینت ثابت دندان هنوز ساخته نشده‌اند و پزشک، ونیر موقتی روی دندان شما گذاشته، نخ دندان نکشید، زیرا باعث می شود ونیر موقتی از روی دندان بلند شود و دندانتان آسیب ببیند.

معایب لمینت متحرک دندان

به علاوه، ونیرهای موقتی کمی ضخیم تر از ونیر اصلی هستند و این مسئله ممکن است جویدن غذا یا صحبت کردن را چند روزی برای شما دشوار کند، تا زمانی که به آن ها عادت کنید.
خوردن غذا هم ممکن است در این مدت کمی دشوار باشد. شاید هنگام خوردن غذاهای سرد، داغ یا شیرین کمی احساس ناخوشایند داشته باشید، توصیه می شود از غذاهای سفت، چسبناک، جویدنی یا غذاهای ترد خودداری کنید زیرا این ها غذاهایی هستند که به ونیر موقتی آسیب می زنند.

درنهایت باید از غذاهایی که حاوی مواد رنگی هستند دوری کنید زیرا ممکن است روی دندان های شما لک بیندازند.
گاهی، حتی اگر تمام نکات بالا را رعایت کنید، باز هم لمینت متحرک دندان کنده می شوند. اگر چنین اتفاقی افتاد، به سرعت به پزشک خود مراجعه کنید تا دوباره آن را به دندان شما بچسباند.

مزایای لمینت متحرک دندان

به یاد داشته باشید که لمینت متحرک دندان ابزار خوبی برای پی بردن به نتیجه نهایی ونیر است. این ونیرها از لحاظ طول، اندازه، شکل و تناسب معمولا شبیه به لمینت ثابت دندان هستند. بنابراین وقتی لمینت متحرک را نصب کردید، باید تغییراتی که دوست دارید روی آن صورت بگیرد را به پزشک بگویید. حال اگر خیلی با شکل ونیر مشکل داشتید و خواستار تغییرات اساسی بودید، باید از او بخواهید دوباره دندان های شما را قالب‌گیری کند تا مطمئن شوید که در نهایت طرح لبخندی فوق‌ العاده نصیبت شما می شود.

سفید کردن دندان: چگونه انجام می گیرد و هزینه آن چقدر است؟
مطلب پیشنهادی برای شما

رنگ لمینت متحرک دندان

رنگ ونیر متحرک هم موضوع دیگری است که باید به آن توجه کنید. ونیرهای متحرک از مواد ونیر دائمی ساخته نشده‌اند. به همین خاطر، ونیر موقتی مثل ونیر دائمی طبیعی به نظر نمی رسد. پس از نظر رنگ ونیر نگران نباشید. موقع نصب ونیر اصلی خواهید دید که رنگ آن خیلی به رنگ دندان طبیعی‌ شما شبیه است.
همیشه به یاد داشته باشید که لمینت متحرک، سرآغازی است برای فرایند نهایی نصب ونیر، پس اگر در این مرحله به شک افتادید باید حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید. هرچند مشکلاتی که هنگام نصب ونیر متحرک با آن روبه‌رو می شوید، هنگام نصب ونیر دائم کم می شوند و حساسیت دندان ها از بین می رود و لبخندی زیبا و جدید سهم شما می شود.

طراحی لبخند با لمینت دندان

وقتی ونیر متحرک را روی دندان خود نصب کردید به خودتان تبریک بگویید، چون تا داشتن لبخندی فوق‌ العاده فقط چند هفته باقی مانده، پس نگذارید تصور بدی که از ونیر موقتی دارید، شما را از نتیجه نهایی محروم کند. خوشبختانه، اینکه می دانید قرار است چه ظاهر زیبایی پیدا کنید، تمام اضطراب ها را تسکین می دهد.

لمینت متحرک دندان

آمادگی های قبل از انجام لمینت دندان
در ابتدا توصیه می شد دندانپزشکان هنگام نصب ونیر فرآیند آماده‌ سازی را حذف کنند یا اینکه تغییرات خیلی کمی روی دندان ایجاد کنند و به عاج دندان آسیبی نرسانند، که این توصیه در بعضی شرکت ها مورد استقبال قرار گرفته‌ است.

آیا در لمینت دندان تراشیده می شود؟

دندانپزشک ها عادت دارند حداقل ۵/۰ میلی متر تا ۸/۰ میلی متر از مینای دندان را بتراشند، ساییدن مینای دندان باعث می شود چسب ونیر محکم تر بچسبد ولی پزشک باید دقت داشته باشد که بیشتر از این میزان، از دندان تراشیده نشود، بخصوص در ناحیه های پوسیده یا جاهایی که دندان به ریشه رسیده باشد. با اینکه تولید چسب های مخصوص عاج پیشرفت زیادی داشته‌است، اما هنوز چسب های مخصوص مینا، که روی مینا چسبیده می شوند بهتر از چسب عاج عمل می کنند.

مراحل نصب لمینت دندان

فرایند نصب لمینت شامل مراحل زیر می شود:

اندازه گیری دندان

در جلسه اول پزشک با ظرافت هرچه تمام، یک سری فرایندهای آماده‌سازی روی دندان های شما انجام می دهد و آن ها را با دقت میلی‌ متری اندازه می گیرد.

قالب گیری دندان از فک بالا و پایین
این مرحله هم در همان جلسه اول انجام می شود. پزشک قالبی از هر دو فک شما می گیرد، حتی اگر قرار باشد فقط یکی از فک ها را لمینت کنید، سپس بقیه فرایند را به جلسه دوم، حدود یک هفته بعد محول می کند.

آماده سازی قالب دندان نهایی در آزمایشگاه دندانسازی
در این زمان قالب به آزمایشگاه دندانسازی فرستاده می شود تا لمینت ساخته شود. داروساز لمینت ها را به‌صورت پوسته های سرامیکی می سازد و سپس آن ها را در یک کوره قرار داده و تراش های لازم را روی آن انجام می دهد تا ظاهری زیبا، درخشان و نیمه‌شفاف مانند مینای اصلی دندان پیدا کنند.

نصب لمینت دندان

در جلسه دوم، پرشک لمینت ها را روی دندان می گذارد و با نوعی صمغ یا شیره چسبناک، آن را محکم به دندان می چسباند.

اگر پزشک تمام مراحل نصب ونیر را درست طی کرده باشد، لمینت ها با دندان یکی می شود و هیچ فاصله یا نابرابری بین آن ها دیده نمی شود، همچنین می توانید مثل دندان های اصلی، برای تمیز کردن آن ها از نخ دندان استفاده کنید.
مدت زمان انجام لمینت دندان
اگر لمنیت را از مواد کامپوزیت یا مواد ترمیم‌ کننده مخصوص زیبایی انتخاب کرده باشید، در عرض یک روز فرایند تکمیل می شود ولی اگر ونیرهای لمینت از جنس سرامیک باشند، فرایند بین ۴ تا ۷ روز طول می کشد چون زمانی هم صرف ساخت لمینت در آزمایشگاه می شود.

لمینیت دندان اصفهان دکتر فاطمه حیدری

سوالات متداول در مورد لمینت دندان

در ادامه به سوالات برخی بیماران درمورد لمینت دندان پاسخ می دهیم.

آیا لمینت دندان باعث نوک زبانی صحبت کردن می شود؟

متاسفانه بعد از نصب تاج دندان، ونیر یا دندان مصنوعی، کمی تغیر در تلفظ صداها اتفاق می‌‌افتد و این امر غیر معمول نیست، دلیل آن هم این است که با نصب تاج، بریج‌ گذاری، ونیر یا دندان‌ مصنوعی، شی جدیدی جلوی دهان تشکیل می شود و نحوه ادای کلمات و صدا را کمی تغییر می دهد.

بعضی از بیماران می گویند بعد از نصب ونیر کمی دچار هیس‌ هیس یا نوک‌ زبانی می شوند، هنگام صحبت کردن آب دهان شان به بیرون پرتاب می شود یا با تلفظ حروف «ف» و «س» مشکل پیدا می کنند.
معمولا این تغییرات خیلی واضح نیستند و فقط خود فرد متوجه آن می شود، البته در موارد خیلی شدید، کسانی که به نحوه حرف زدن سابق شما عادت دارند و به شما نزدیک تر هستند هم متوجه آن می شوند. با این حال، این علائم در بیشتر افراد فقط در چند هفته اول اتفاق می افتد و بعد از آن، مغز آرام‌ آرام به شکل جدید دندان ها عادت می کند.

دلایل تغییر رنگ لمینت دندان
مطلب پیشنهادی برای شما

در بعضی موارد خاص، مشکلات دیگری هم به وجود می آیند. گاهی تاج های بالایی یا پایینی دندان در جای درستی قرار نمی گیرند و با دندان بالایی یا پایینی همخوانی ندارند، در این صورت پزشک باید دوباره روی آن دندان کار کند تا ایرادش برطرف شود.

برای طبیعی بودن دندان ها پس از لمینت چه کارهایی را انجام دهیم؟
بدیهی است برای اینکه ظاهر چهره‌ شما طبیعی به نظر برسد و از سلامت لمینت اطمینان خاطر پیدا کنید، دقت دندانپزشک و همکاری آزمایشگاه متخصص بسیار مهم است. علاوه بر این، انتخاب مواد مناسب هم تاثیر زیادی روی نتیجه کار می گذارد.

آیا لمینت به مینای دندان آسیب می رساند؟
خیر، اگر پزشک شما در زمینه زیبایی تخصص داشته و با تجربه باشد، دندان طبیعی در نصب ونیر هیچ آسیبی نمی بیند. پزشک قبل از شروع فرایند از شما می خواهد از فک و دهان خود رادیوگرافی کنید یا عکس بگیرید، سپس نتیجه را بررسی می کند تا مطمئن شود لمینت دندان برای شما خطری ندارد. اگر دندانپزشک تشخیص دهد لمینت انتخاب مناسبی برای شما نیست، احتمالا گزینه های دیگری مانند ونیر کامپوزیت، باندینگ دندان، ارتودنسی، سفیدکردن دندان ها یا شکل‌ دهی دندان را پیشنهاد می دهد.
برای اینکه بتوانید از بین فرایندهای بالا بهترین مورد را انتخاب کنید، باید درمورد همه گزینه ها اطلاعات کافی داشته باشید.

آیا انجام لمینت دندان دردناک است؟
نصب ونیر سرامیکی بیشتر اوقات درد ندارد. دندانپزشک ها معمولا قبل از تراشیدن مینا، دندان و ناحیه اطراف آن را بی حس می کنند. در بیشتر موارد لایه‌ای که از مینا تراشیده می شود آنقدر نازک است که بیمار حتی به بی حسی هم احتیاج ندارد.

لمینت برای چه کسانی مناسب نیست؟
ونیر دندان برای همه افراد یا تمام دندان ها خوب نیست. برای اینکه فرایند لمینت با موفقیت انجام شود، پزشک باید بتواند این موضوع را برای هر فرد تشخیص دهد. لمینت غیر قابل‌ بازگشت است و اگر پزشک برای نصب آن ساختار دندان شما را تغییر دهد، دیگر نمی توانید آن را به حالت اولیه برگردانید، بنابراین پزشک باید قبل از شروع فرآیند دندان ها را معاینه کند و مطمئن شود این کار برای شما مناسب است. در زیر به مواردی که باعث می شوند ونیر برای افراد مناسب نباشد اشاره کرده‌ ایم:

افرادی که دندان های سالم ندارند
قبل از ساخت و چسباندن ونیر، باید پوسیدگی دندان و بیماری های لثه را برطرف کنید، در صورت برطرف نکردن پوسیدگی ها و عفونت لثه، در روند درمان با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

افرادی که دندان های ضعیف دارند
اگر میزان زیادی از ساختار دندان از بین رفته باشد یا حجم زیادی از دندان پر شده باشد، دندان ها آنقدر محکم نیستند که بتوانند با ونیر دوام بیاورند.

افرادی که مینای دندان شان از بین رفته است
اگر مینای دندان از بین رفته باشد، ونیر به دندان نمی چسبد پس برای چسبیدن بهتر ونیر به دندان، باید افرادی دندان خود را لمنیت کنند که مینای دندان آنها از بین نرفته باشد.

افرادی که دندان‌ قروچه دارند
افرادی که عادت به دندان‌‌قروچه دارند، ونیرهایشان را خیلی راحت می شکنند یا خرد می کنند. البته استفاده از محافظ دندان این مورد را حل می کند.

افرادی که دندان های نامنظمی دارند
افرادی که دندان هایشان روی هم چفت نمی شود و کسانی که دندان های نامنظمی دارند هم گزینه های خوبی برای نصب ونیر به حساب نمی آیند، مگر اینکه قبل از انجام ونیر، دندان هایشان را ارتودنسی کنند.

بعد از لمینت دندان چه بخوریم؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که بیماران در مطب ما می پرسند این است که بعد از نصب ونیر باید از چه غذاهایی اجتناب کنم؟
خبر خوب این است که غذاهایی که برای ونیر مضر هستند زیاد نیستند. تقریبا می توانید همه‌ چیز بخورید و بیاشامید، فقط کافی است حواس تان به ونیرهایتان باشد.

می توانید تمام غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه‌ خود را با ونیر بخورید، تا زمانی که خوب به بهداشت دهان خود رسیدگی کنید و حواس تان به غذاهای سفت باشد. خوردن مواد غذایی مختلف هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی کند و ونیرهای شما سال ها سالم می مانند.

در صورت مفید بودن مطلب را با دوستان خود بهاشتراک  بگذارید.


دکتر فاطمه حیدری | دندانپزشک کودکان اصفهان

دكتر فاطمه حيدری

جراح -دندانپزشک

بهترین دندانپزشک اصفهان

آشنایی با خدمات 

جهت کسب اطلاعات تماس دکتر فاطمه حیدری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

دوستان عزیز می توانید از طریق بخش دیدگاه ها سوالات دندانپزشکی خود را از خانم دکتر فاطمه حیدری بهترین دندانپزشک اصفهان بپرسید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
از بین بردن فاصله بین دندان ها (دیاستم) | دکتر فاطمه حیدری
نوشتهٔ بعدی
جراحی و EXT دندان اصفهان | دکتر فاطمه حیدری

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023