دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

راه هایی برای جبران لبخند شما در سال 2023 است بخوانید

راه هایی برای جبران لبخند شما در سال 2023 است بخوانید

جبران لبخند شما

آیا در سال جدید به یک لبخند جدید فکر می کنید؟ تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در اصلاح لبخند، ظاهر دندان های شما را بهبود می بخشد و می تواند منجر به عملکرد بهتر و اعتماد به نفس بیشتر شود.

راه های بی شماری برای بهبود دندان های شما وجود دارد، بنابراین مهم است که با یک دندانپزشک مجرب در مورد گزینه های درمان زیبایی خود صحبت کنید. دندانپزشک شما می تواند به ایجاد یک برنامه جامع و سفارشی برای بهبود لبخندی که همیشه می خواستید کمک کند.

دکتر فاطمه حیدری جراح دندانپزشک اصفهان و بهترین دندانپزشک اصفهان می باشند.

سفید کردن حرفه ای دندان

سفید کردن حرفه ای دندان می تواند تفاوت زیادی در ظاهر لبخند شما ایجاد کند. روش های حرفه ای موثرتر از گزینه های هستند. آنها حتی با دندان های شما ملایم تر هستند. و، شما گزینه هایی دارید. برای تاثیر چشمگیر، درمان 45 دقیقه ای در مطب بهترین انتخاب است. اما آیا می دانستید که دندانپزشک شما نیز دارای روش های حرفه ای سفید کننده خانگی است؟ و مانند درمان در مطب، این سیستم ها انواع بدون نسخه را از بین می برند.

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

اینویزیلاین

اگر بین دندان‌های خود فاصله دارید، دندان‌های روی هم قرار گرفته‌اند یا به طور کلی ناهماهنگی دارند، ممکن است به فکر راه‌هایی برای صاف کردن دندان‌های خود باشید. اما بسیاری از مردم علاقه ای به تحمل بریس برای مدت طولانی ندارند. اگر در یک محیط حرفه‌ای کار می‌کنید یا در مورد پوشیدن بریس خود آگاه هستید، گزینه‌های دیگری برای بهبود همترازی شما وجود دارد.

جراحی لیفت سینوس: آنچه قبل ، حین و بعد از عمل اتفاق می افتد
مطلب پیشنهادی برای شما

Invisalign می تواند پاسخگو باشد. ترازهای شفاف تقریبا نامرئی دندان های شما را بدون اینکه مشخص باشند در جای خود حرکت می دهند. مزیت اضافی انتخاب Invisalign این است که هیچ غذایی ممنوع نیست زیرا آنها را برای خوردن بیرون می آورید. درمان اینویزیلاین می تواند ظاهر لبخند شما را به شدت بهبود بخشد. و این درمان در سالهای اخیر پیشرفت زیادی کرده است. هم‌ترازی‌ها می‌توانند حتی موارد سخت‌تر ناهماهنگی را نسبت به قبل درمان کنند.

روکش ها

بسیاری از بیماران فکر می‌کنند که روکش‌ها فقط دندان‌ها را سفیدتر نشان می‌دهند، اما فناوری پیشرفته روکش‌ها فهرست بلندبالایی از مزایایی دارد که ممکن است شما را شگفت‌زده کند.

اول اینکه روکش های مدرن فوق العاده نازک هستند، به این معنی که ظاهری بسیار طبیعی تر از انواع قدیمی دارند. علاوه بر این، روکش ها در واقع می توانند شکاف ها را پر کنند و مشکلات ناهماهنگی جزئی را اصلاح کنند. اگر طول یا شکل دندان‌ها متفاوت باشد، یا دارای ترک یا بریدگی هستند، روکش‌ها می‌توانند آن‌ها را تعمیر کنند. ونیرها حتی به دندان هایی که به طور نامتناسبی کوچک هستند نیز می پردازند.

و به یاد داشته باشید، لازم نیست هر دندانی را در دهان خود درمان کنید تا با روکش یک لبخند کامل و جبران لبخند شما به دست آورید. به طور معمول، ونیرها فقط باید روی دندان های جلویی قابل رویت قرار داده شوند تا تغییری چشمگیر ایجاد شود.

ایمپلنت های دندانی

بسته به نیاز شما، ایمپلنت دندان ممکن است ابزاری برای کمک به اصلاح لبخند شما باشد. ایمپلنت های تکی که دقیقاً شبیه دندان های طبیعی هستند، می توانند برای جایگزینی کامل دندان از دست رفته یا آسیب دیده استفاده شوند. از آنجایی که ایمپلنت در فک محکم می شود، دائمی است و به حفظ ساختار استخوان شما کمک می کند.

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

اینستاگرام دکتر فاطمه حیدری همین جا کلیک کنید.

ونیر کامپوزیت دندان چیست؟-ونیر کامپوزیت دندان اصفهان
مطلب پیشنهادی برای شما

اما اصلاح کامل لبخند چطور؟ اگر به مجموعه کاملی از دندان‌های جدید نیاز دارید و پروتز برای شما مناسب نیست، ایمپلنت دندان All-on-4 را در نظر بگیرید. این نوآوری بسیار خوب در تکنولوژی دندانپزشکی مجموعه ای زیبا و کامل از پروتزهای مصنوعی را به شما می دهد که با 4 تا 6 ایمپلنت محکم می شوند و آنها را راحت، ایمن و دائمی می کند.

در نظر گرفتن تغییر شکل لبخند؟

راه های زیادی برای بهبود ظاهر دندان ها وجود دارد. اینها تنها تعدادی از گزینه های موجود هستند. اگر هزینه مورد توجه باشد، ممکن است برخی از درمان‌ها، حداقل تا حدی، توسط بیمه پوشش داده شوند و تامین مالی در دسترس است.

برای ایجاد تغییری که می خواهید برای دندان هایتان صبر نکنید. تصمیم بگیرید که در سال جدید لبخند بهتری داشته باشید، با قرار ملاقاتی برای بحث در مورد گزینه های خود امروز!

 

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بیماری لثه چگونه به وجود می آید و درمان آن چیست؟
نوشتهٔ بعدی
ژل بیماری لثه را از طریق مبارزه با التهاب درمان می کند؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023