سوالات متداول درمورد سفید کردن دندان

سفید کردن دندان

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

چرا دندان های ما تغییر رنگ می دهند؟

چند دلیل وجود دارد:

اگر زیاد قهوه، شراب قرمز، چای سیاه یا نوشیدنی های کولای تیره می نوشید، یا اگر مقدار زیادی توت می خورید، رنگدانه های موجود در این مواد توسط مینای دندان که تا حدی متخلخل است جذب می شود. این می تواند دندان های شما را لکه دار کند. این بدان معنا نیست که باید آن غذاها و نوشیدنی ها را کنار بگذارید. لکه را می توان با روش سفید کردن دندان از بین برد و رنگ مینای سفید اصلی شما را بازیابی کرد.

افزایش سن – حتی اگر رژیم غذایی کم رنگی داشته باشید، دندان‌های همه به مرور زمان تیره‌تر می‌شوند.
استفاده بیش از حد از فلوراید.
پرکننده های فلزی قدیمی که شروع به نمایان شدن می کنند.
داروهای خاصی مانند تتراسایکلین که در دوران کودکی تجویز می شوند و در هنگام رشد دندان ها را لکه دار می کنند.
استفاده از تنباکو.

دکتر فاطمه حیدری جراح دندانپزشک اصفهان و بهترین دندانپزشک اصفهان می باشند.

از این لیست می توانید ببینید که روش سفید کردن تنها راه اصلاح دندان های تغییر رنگ نیست. اگر پرکننده‌های فلزی قدیمی دارید که دندان‌ها را تیره می‌کند، دکتر گرین‌هالگ می‌تواند آن‌ها را با پرکننده‌های سفید جایگزین کند. تنباکو علاوه بر تغییر رنگ دندان، اثرات مضر دیگری نیز در دهان شما دارد و مطب ما می تواند به شما در برنامه ترک سیگار کمک کند. اگر در یک منطقه روستایی زندگی می کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا آب خود را برای بررسی غلظت صحیح فلوراید آزمایش کنید.

فواصل بین دندان‌های کودکان: آیا مشکلی است؟
مطلب پیشنهادی برای شما

دندان های من چقدر می توانند سفید شوند؟

هنگامی که یک روش موثر سفید کردن دندان انجام می دهید، از سفید شدن دندان های خود شگفت زده خواهید شد. دندان های شما در واقع می توانند سفیدتر از روشن ترین سایه طبیعی شما شوند. تقریباً در هر سنی می توانید دندان های خود را سفید کنید.

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

سفید کردن دندان چگونه کار می کند؟

با استفاده از ژل های پراکسید مختلف، معمولاً پراکسید کاربامید، یا گاهی اوقات پراکسید هیدروژن، که اکسیژن را در ساختار دندان آزاد می کند، کار می کند. اگر دندان‌های شما بتوانند اکسیژن را به خوبی جذب کنند، مولکول‌های تیره رنگ زنجیره بلند به مولکول‌های کوتاه شکسته می‌شوند.

دندان ها از نظر میزان جذب اکسیژن متفاوت هستند، که باعث می شود نتایج سفید کردن دندان در افراد مختلف متفاوت باشد. ژل های قوی تر اکسیژن بیشتری تولید می کنند.

سفید کردن فقط زمانی اتفاق می‌افتد که دندان‌ها با ژل سفیدکننده در تماس باشند. به همین دلیل است که کیت‌های سفیدکننده‌ای که در فروشگاه خریداری می‌شوند بسیار مؤثر نیستند – آنها دارای سینی‌های عمومی هستند که تقریباً به طور قطع به دندان‌های شما نزدیک و یکنواخت نمی‌شوند.

چیزی که بسیاری از مردم از آن غافل هستند این است که بزاق باعث غیرفعال شدن سفید کننده می شود. بخشی از آماده سازی درمان در مطب ما خشک کردن دندان ها قبل از استفاده از ژل سفید کننده است.

اگر از کیت خانگی استفاده می کنید، قبل از قرار دادن هر سینی حتما دندان های خود را خشک کنید. بهترین سینی ها یک مهر و موم در لبه خود ایجاد می کنند تا ژل سفید کننده و بزاق را جدا نگه دارد.

چرا دندان من لق است و چگونه آن را درمان کنم؟
مطلب پیشنهادی برای شما

لکه های ناشی از غذا و نوشیدنی ارگانیک هستند و به خوبی به عملکرد اکسیژن پاسخ می دهند. لکه های ناشی از فلوراید بیش از حد یا برخی از آنتی بیوتیک ها غیر آلی هستند و به خوبی به اکسیژن پاسخ نمی دهند. با این حال، آنها به روش Deep Bleaching™ که ما ارائه می دهیم پاسخ می دهند.

Deep Bleaching™ چیست؟

Deep Bleaching که ما ارائه می‌کنیم، یک درمان اختصاصی است که برای رفع لکه‌های سرسخت ایجاد شده است که معمولاً به درمان‌های مرسوم‌تر مانند کیت‌های Zoom2 یا NiteWhite پاسخ نمی‌دهند. کمی بیش از دو هفته طول می کشد تا تکمیل شود.

پس از اینکه شما و دکتر گرین‌هالگ تصمیم گرفتید که با Deep Bleaching ادامه دهید، ما سینی‌های سفیدکننده سفارشی را می‌سازیم که شبیه سایر موارد مورد استفاده در سفید کردن سینی نیست.

این روش سه مرحله خواهد داشت:

ویزیت برای حالت دادن به دندان های شما برای سفید کردن. ما از ژل بلیچینگ پراکسید هیدروژن در تماس با دندان های شما با استفاده از سینی های جدید استفاده خواهیم کرد. این به دندان های شما کمک می کند تا اکسیژن را به طور موثرتری جذب کنند.

دو هفته استفاده از سینی ها در خانه در شب با پراکسید کاربامید، یک ژل سفید کننده متفاوت. هر شب چند ساعت اکسیژن را وارد دندان‌هایتان می‌کند و دندان‌هایتان را به‌طور واضح و پیوسته سفید می‌کند. در این مرحله واقعاً سفید شدن قابل توجهی خواهید دید.
بازدید دوم که در آن دکتر گرین هاگ دوباره از پراکسید هیدروژن در سینی ها به مدت یک ساعت استفاده می کند. این مرحله آخر سفید شدن شما را به بالاترین سطح می رساند.

طراحی لبخند چیست؟
مطلب پیشنهادی برای شما

در صورت داشتن پیشنهاد و یا برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

جراح-دندانپزشک-اصفهان | بهترین-دندانپزشک-اصفهان

دندان های من چه مدت سفید می مانند؟

پس از سفید کردن دندان های شما همیشه روشن تر از رنگ اصلی خود خواهند بود. اگر شما یک درمان سفید کننده عمیق داشته اید، تا زمانی که از روال نگهداری از تاچ آپ های آسان در خانه پیروی کنید، آنها برای تمام عمر سفید می مانند.

اگر از زوم 2 استفاده می‌کردید یا از کیت تهیه‌شده در خانه استفاده می‌کردید، بسته به دفعات مصرف و نوشیدن مواد دارای رنگدانه بالا، می‌توانند تا حدود دو سال سفید بمانند. سیستم Zoom2 شامل یک کیت لمسی است که می توانید در خانه از آن استفاده کنید.

اینستاگرام دکتر فاطمه حیدری همین جا کلیک کنید.

, , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دندانپزشکان اطفال چگونه عصب کشی را برای کودکان انجام می دهند؟
نوشتهٔ بعدی
خمیر دندان های برتر برای کودکان چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023