در این مقاله از دکتر فاطمه حیدری جراح و دندان پزشک می خواهیم راجع به طول عمر دندان لمینت مطلبی را به شما عزیزان ارائه بدهیم در صورت مفید بودن مطلب آن را به اشتراک بگذارید.

طول عمر دندان لمینت

سوالی که این جا ممکنه ذهن شما رو درگیر کنه این است که آیا ممکن است لمینت از دندان جدا شود؟  و یا در مرور زمان این لمینت پوسیده شود؟ در جواب باید گفت اگر که لمینت به درستی نصب شود و طراحی دقیقی داشته باشد هیچ وقت از دندان جدا نمی شود اما اگر به درستی طراحی و نصب نشود احتمال جدا شدنش وجود دارد.
اگر محیط دهان با تغییرات گرما و سرما رو به رو شود باعث جدا شدن لمینت شده و باید کارهای مراقبتی لازم را انجام داد تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری گردد. از گاز زدن و جویدن ته دیگ ها و میوه های سفت باید خودداری کرد و مراقبت های لازم آن انجام گیرد تا عمر لمینت دندان افزایش پیدا کند. دندانی که روی آن ترمیم لمینت انجام شده به همان اندازه پوسیده می شود که دندان طبیعی می پوسد و به همان اندازه که به دندان طبیعی اهمیت بهداشتی داده می شود باید به دندان درمان شده نیز داد تا سالم بماند.

طول عمر دندان لمینت
لمینت به عنوان پوششی است که فقط روی دندان را در بر گرفته و اگر بهداشت دهان رعایت نشود باعث ایجاد پلاک میکروبی در آن شده و پوسیده شود و باید آن را از پشت ترمیم کرد. در برخی افراد پوسیدگی دندان های جلویی قبلا اتفاق افتاده است و اگر روی دندان های جلویی لمینت انجام شود باعث کم کردن میزان پوسیدگی دندان شده و با استفاده از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن از پوسیدگی های دندان پیشگیری کرد.
لمینت دندان در واقع به منظور ایجاد دندان هایی خوش فرم و زیبا برای شما به کار گرفته می شود. افراد زیادی وجود دارند که آرزوی داشتن یک لبخند زیبا به واسطه داشتن دندان هایی بد زنگ و بد شکل برایشان تبدیل به یک رویا شده و نبود این لبخند برای آن ها ناراحت کننده است اما با پیشرفت روز افزون علم پزشکی در زمینه دندانپزشکی نیز تغییر و تحولات زیادی انجام شده است. با لمینت دندان می توانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

گلاب و درمان دندان درد
مطلب پیشنهادی برای شما

در صورت مفید بودن مطلب را با دوستان خود بهاشتراک  بگذارید.


دکتر فاطمه حیدری | دندانپزشک کودکان اصفهان

دكتر فاطمه حيدری

جراح -دندانپزشک

بهترین دندانپزشک اصفهان

آشنایی با خدمات 

جهت کسب اطلاعات تماس دکتر فاطمه حیدری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

دوستان عزیز می توانید از طریق بخش دیدگاه ها سوالات دندانپزشکی خود را از خانم دکتر فاطمه حیدری بهترین دندانپزشک اصفهان بپرسید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
پروتز دندان ثابت چیست ؟
نوشتهٔ بعدی
تفاوت کامپوزیت و لمینت دندان در چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023