تمیز کردن دندان کودکان چقدر در دوام دندان هایش موثر است؟

تمیز کردن دندان کودکان

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

یک عمر لبخند سالم با مراجعه منظم به دندانپزشک و تمیز کردن معمول شروع می شود. تیم دندانپزشکی اختصاصی ما به کودک شما نشان می دهد که چگونه نخ دندان بکشد، مسواک بزند و یک روال بهداشت دهان و دندان مثبت ایجاد کند که می تواند در بزرگسالی با خود بیاورد.

برنامه ریزی منظم تمیز کردن دندان ما فرصتی برای کشف با فرزند شما است، زیرا تیم ما هر ابزاری را که در طول بازدید استفاده می کند شناسایی می کند و درباره آن صحبت می کند.

در قرار نظافت شما:

تیم دندانپزشکی ما از مدل «بگو، نشان بده، انجام بده» پیروی می‌کند که به بچه‌ها کمک می‌کند در مورد بهداشت دهان هیجان‌زده شوند و یک روال ماندگار بسازند. در پایان ویزیت، متخصص بهداشت دندان از کودکتان می‌خواهد تا تعداد دفعات مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دندان‌ها را برای شما بخواند.

قبل از ترک، فرزند شما نیز می تواند یک سورپرایز را انتخاب کند! بازدید از دفتر ما چیزی بیش از یک تمیز کردن معمولی است – این یک تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیز برای همه است!

دکتر فاطمه حیدری جراح دندانپزشک اصفهان و بهترین دندانپزشک اصفهان می باشند.

چرا تمیز کردن منظم دندان برای کودکان مهم است؟

علیرغم آنچه ممکن است فکر کنید، تمیز کردن روتین دندان های شیری کودکتان به همان اندازه مهم است که تمیز کردن روتین دندان های بزرگسالان. سلامت کلی دهان کودک شما، سلامت دهان و دندان او را برای زندگی تعیین می کند.

3 راز برای ساده کردن نخ دندان کشیدن
مطلب پیشنهادی برای شما

آموزش صحیح مسواک زدن و نخ دندان کشیدن در خانه قدم اول است، اما قدم بعدی برای داشتن لبخند سالم برای زندگی این است که مطمئن شوید که در تمیز کردن های معمول دندان قرار می گیرند.

مسواک و نخ دندان نمی توانند وارد تمام برجستگی ها و شیارهای دندان ما شوند، بنابراین مهم است که یک متخصص نگاهی به آنها داشته باشد. توصیه می کنیم کودک خود را برای اولین ویزیت در یک سالگی بیاورید و هر شش ماه یکبار برای ویزیت بازگردید، درست مانند دندان های خود. ما مطمئن خواهیم شد که رژیم بهداشت دهان و دندان کودک شما را برای موفقیت در زندگی تنظیم می کند!

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

امروز یک قرار تمیز کردن دندان برای کودک خود تعیین کنید!

دندانپزشکی برای کودکان اینجاست تا با 23 مکان راحت تر در منطقه آتلانتا به فرزند شما کمک کند تا یک عمر لبخند سالم داشته باشد. دندانپزشکان اطفال دارای گواهی هیئت مدیره ما اینجا برای شما هستند و همراه با کل تیم دندانپزشکی ما نمی توانیم منتظر باشیم تا شما را به عنوان بخشی از خانواده بیمار خود داشته باشیم. برای شروع امروز یک قرار ملاقات بگذارید!

سوالات متداول تمیز کردن دندان کودکان

چه زمانی می توان از خمیر دندان برای تمیز کردن دندان کودک استفاده کرد؟

استفاده از خمیردندان برای سالم نگه داشتن دهان کودکتان هرگز زود نیست! می توانید از بدو تولد با مالش آدامس کودک با پارچه و آب شروع کنید. هنگامی که دندان ها شروع به ظاهر شدن کردند، می توانید دو بار در روز با یک مسواک نرم نوزاد و خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید.

علائم پوسیدگی دندان چیست؟
مطلب پیشنهادی برای شما

برای کودکان زیر دو سال، از خمیر دندان روی مسواک نرم استفاده کنید. برای کودکان 2 تا 5 ساله، می توانید از مقداری خمیر دندان به اندازه نخود استفاده کنید. در صورت نیاز مسواک زدن کودکتان را انجام دهید یا به او کمک کنید تا زمانی که بتواند خمیر دندان را به درستی مسواک بزند و بیرون بیاورد.

فلوراید تراپی چیست؟

فلورایدتراپی برای تقویت مینای دندان کودک شما مهم است و به سرعت تنها در چند دقیقه اعمال می شود. درمان های فلوراید در دو نوع هستند – وارنیش فلوراید و ژل فلوراید. دندانپزشک اطفال شما درمان فلوراید را بر اساس آنچه برای کودک شما مناسب تر است انتخاب می کند.

برای ژل فلوراید، استفاده از آن فقط چند دقیقه طول می کشد و کودک شما باید به مدت 30 دقیقه از خوردن یا نوشیدن خودداری کند. برای وارنیش فلوراید، دندانپزشک شما درمان را با یک برس نرم اعمال می کند و کودک شما باید تقریباً 4 تا 6 ساعت از خوردن غذا خودداری کند.

اینستاگرام دکتر فاطمه حیدری همین جا کلیک کنید.

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

آیا می توان از حفره ها جلوگیری کرد؟

شما می توانید از طریق رژیم غذایی و رعایت روال بهداشت دهان و دندان به کودک خود کمک کنید تا سلامت دهان و دندان خوبی داشته باشد! به فرزندتان کمک کنید برای جلوگیری از پوسیدگی و داشتن لبخندی سالم، این کارها را انجام دهد:

  • از غذاهای شیرین پرهیز کنید.
  • دو بار در روز مسواک بزنید.
  • روزانه نخ دندان بکشید.
  • از خمیر دندان حاوی فلوراید استفاده کنید.
  • در مورد مکمل فلوراید خانگی با دندانپزشک خود صحبت کنید.
  • مصرف میان وعده را محدود کنید.
اصلاح طرح لبخند اصفهان | دکتر فاطمه حیدری
مطلب پیشنهادی برای شما

همچنین در ویزیت بعدی خود با دندانپزشک فرزندتان در مورد سیلانت ها و درمان های فلوراید صحبت کنید. هر دو سرویس برای کودک شما بی خطر هستند و می توانند به کاهش خطر پوسیدگی کمک کنند.

هر چند وقت یکبار باید مسواک را عوض کنیم؟

برای بزرگسالان و کودکان، مسواک شما باید هر 3 ماه یکبار تعویض شود. این تضمین می کند که شما موثرترین نظافت را در خانه دریافت می کنید. اگر از مسواک برقی استفاده می کنید، حتماً پیشنهاد سازنده در مورد تعویض سر مسواک را بخوانید زیرا ممکن است تا شش ماه طول بکشد. اگر بیماری لثه دارید، مسواک خود را هر چهار تا شش هفته یکبار عوض کنید تا از تجمع باکتری جلوگیری کنید.

در صورت داشتن پیشنهاد و یا برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چرا درمان های فلوراید و سیلانت های دندانی برای بهداشت دهان و دندان کودک ضروری هستند؟
نوشتهٔ بعدی
دندانپزشکی آرامبخش برای کودکان مضطرب

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023