روکش دندان چیست؟

روکش دندان اصفهان

روکش دندان یک لایه مصنوعی است که روی دندان قرار می گیرد. نقش روکش ها پنهان کردن عیوب دندان مانند لکه ها، تغییر رنگ دندان ها، ترک های براده، پوسیدگی، دندان های ترک خورده و فاصله بین دندان ها است. با مراقبت و نگهداری مناسب، روکش های دندانی می توانند ظاهر دندان های شما را بهبود بخشند. آنها برای افرادی که خواهان یک راه حل بلند مدت برای نگرانی های ذکر شده هستند مفید هستند.

روکش های دندانی کاملاً روی دندان های موجود قرار می گیرند. دکتر فاطمه حیدری ، دندانپزشک زیبایی در اصفهان، مقدار کمی از مینای دندان را برای جا دادن و چسباندن روکش ها به دندان ها برمی دارد. این راه حل طولانی مدتی را ارائه می دهد که اکثر بیماران به دنبال آن هستند. به یاد داشته باشید، هنگامی که تصمیم به استفاده از روکش های دندانی گرفتید، نمی توانید آنها را بردارید یا دور بیندازید.

هزینه روکش دندان چقدر است؟

روکش‌های دندان سنتی و روکش‌های بدون آماده‌سازی می‌توانند از نظر قیمت برای هر دندان متفاوت باشند. روکش‌های بدون آماده‌سازی می‌توانند تا ۷ سال و روکش‌های سنتی به راحتی ۱۰ تا ۱۵ سال دوام بیاورند، اما هیچ‌کدام تحت پوشش بیمه نیستند زیرا یک عمل زیبایی دندان‌پزشکی محسوب می‌شوند. در برخی موارد که روکش‌های دندان شما از نظر پزشکی ضروری تشخیص داده می‌شوند، ممکن است ارائه‌دهنده بیمه شما بخشی از هزینه خدمات را بپردازد.

دکتر فاطمه حیدری  بهترین دندانپزشک اصفهان هستند.

بهترین دندانپزشک اصفهان

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

چند نکته در مورد روکش دندان

ونیرها جایگزینی عالی برای سفید کردن دندان ها هستند

گاهی اوقات درمان های سفید کننده دندان ممکن است تمام لکه های سخت یا تغییر رنگ را از سطح دندان پاک نکند. اگر از چنین شرایطی رنج می برید، روکش ها بسیار مفید خواهند بود. به طور مشابه، یک تراشه یا دندان ترک خورده که زشت به نظر می رسد می تواند توسط لایه روکش پنهان شود.
آنها برای مدت طولانی دوام می آورند
همانطور که قبلا ذکر شد ونیرها قدرت ماندگاری بالایی دارند. آنها می توانند تقریباً یک یا دو دهه دوام بیاورند و بعد از 15-20 سال باید تعویض شوند. با این حال، با رعایت بهداشت دهان و دندان، می توانید ونیرهای خود را طولانی تر نگه دارید.

کشیدن بخیه دندان کودکان
مطلب پیشنهادی برای شما

ونیرها قوی هستند

از آنجایی که روکش ها بیشتر از چینی ساخته شده اند، در برابر لکه شدن مقاوم هستند و به اندازه دندان های طبیعی محکم هستند، بنابراین به راحتی خرد نمی شوند یا ترک نمی خورند. پیروی از توصیه های دندانپزشک و حفظ یک روال دهانی خوب، می تواند ونیرها را بادوام تر کند.

روکش ها برگشت پذیر نیستند

روکش ها غیرقابل جابجایی هستند. بنابراین، با دندانپزشک در مطب ما در شارلوت، NC صحبت کنید و به دقت ارزیابی کنید که آیا آنها انتخاب مناسبی برای شما هستند یا خیر. به یاد داشته باشید، دندانپزشک برای قرار دادن لایه پروتز، مینای طبیعی دندان را از بین می برد. بدون مینای طبیعی شما، دندان های طبیعی شما شکننده و آسیب پذیر می شوند، به همین دلیل روکش ها غیر قابل برگشت هستند. آنها به عنوان مینای دندان جدید عمل می کنند.

اینستاگرام دکتر فاطمه حیدری همین جا کلیک کنید.

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

ونیرها را می توان در یک روز قرار داد

بسته به تعداد روکش هایی که نیاز دارید و وضعیت سلامت دهان و دندان شما، ممکن است سه یا کمتر به دندانپزشک مراجعه کنید. برخی از خانه های دندانپزشکی دارای فناوری CEREC هستند که به آنها کمک می کند تا سریعتر روکش ها را ایجاد کنند. آنها اکنون می توانند روکش های سفارشی شما را در مدت چند دقیقه ایجاد و طراحی کنند. بنابراین، دیگر منتظر نیست!

آنها می توانند از دندان های طبیعی تقلید کنند

روکش های پرسلن را می توان با رنگ اصلی دندان بیمار هماهنگ کرد تا با بقیه لبخند شما ترکیب شود. از آنجایی که روکش ها از چینی ساخته شده اند، درخشندگی مینا را تقلید می کنند. این به شما بهره مندی از طبیعی ترین لبخند را می دهد. روکش دندان اصفهان

درمان عصب کشی دندان در بارداری
مطلب پیشنهادی برای شما
آیا به دنبال روکش دندان در اصفهان هستید؟

ما ونیرهای دندانی مقرون به صرفه را به مشتریان خود ارائه می دهیم. نه تنها این، بلکه ما برای همه بیمارانمان نیز آرامش ایجاد می کنیم.

با ما  تماس بگیرید یا یک قرار آنلاین برای اطلاعات بیشتر در مورد روکش های دندان تعیین کنید.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دندانپزشک کودکان دکتر فاطمه حیدری در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
سه دلیل که ممکن است به لمینت دندان نیاز داشته باشید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023