دکتر فاطمه حیدری | جراح دندانپزشک اصفهان | بهترین دندانپزشک اصفهان

سه دلیل که ممکن است به لمینت دندان نیاز داشته باشید

سه دلیل که ممکن است به لمینت دندان نیاز داشته باشید

لمینت های دندان اصفهان

لمینت های دندان یک راه حل زیبایی عالی و راهی برای درمان نگرانی های جزئی با دیده شدن بیشتر دندان ها در دهان هستند. از آنها می توان برای دستیابی به سایه رنگ ایده آل دندان ها، ایجاد لبخندی یکنواخت و متقارن، و ترمیم براده ها و ترک های جزئی دندان استفاده کرد.

چه زمانی باید لمینت های دندان را برای دندان های جلویی در نظر گرفت

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است دندانپزشک لمینت های دندان را به جای راه حل های درمانی جایگزین مانند روکش های دندان یا روکش های دندانی برای بازگرداندن ظاهر دندان توصیه کند. در ادامه به بررسی سه دلیلی که ممکن است استفاده از لمینت دندان برای بهبود ظاهر لبخند بیمار و محافظت از دندان های جلویی ضروری باشد، می پردازد.

حفظ سلامت دندان ها

حفظ سلامت دندان ها

1. لمینت برای درمان تغییر رنگ دندان

یکی از دلایل اصلی مراجعه بیماران به درمان لمینت دندان، پوشاندن لکه های دندان است. لکه های جزئی دندان را می توان از طریق سفید کردن حرفه ای دندان در مطب برطرف کرد. با این حال، لکه‌های شدیدتر ممکن است دائمی شوند یا با تعداد سایه‌هایی که بیمار می‌خواهد قابل بهبود نباشند. در این صورت، لمینت های دندان اغلب بهترین راه حل برای بهبود لبخند بیمار هستند. خوبی در مورد لمینت ها این است که نیازی به هیچ تغییری در مینای زیرین ندارند، بنابراین این روش به عنوان یک راه حل دائمی تلقی نمی شود و ممکن است برگشت پذیر باشد.

کیست دهان چیست؟
مطلب پیشنهادی برای شما

2. ترمیم موارد جزئی آسیب دندان

لمینت های دندانی همچنین می توانند موارد جزئی آسیب دندان مانند براده های کوچک و ترک های دندان های جلویی را برطرف کنند. با این حال، آسیب های شدیدتر ممکن است به بهترین وجه توسط روکش های دندانی درمان شوند، زیرا آنها ضخیم تر هستند و قادر به محافظت از دندان به روشی مناسب تر هستند.

دندان‌هایی که فقط به دلیل آسیب‌های ناشی از ضربه یا دندان قروچه دارای نقص‌های جزئی هستند، اغلب به راحتی با لمینت‌های دندانی درمان می‌شوند که دندان را از آسیب بیشتر می‌پوشاند و در عین حال ظاهر بهینه آن را بازیابی می‌کند. لمینت های دندان اصفهان

دکتر فاطمه حیدری جراح دندانپزشک اصفهان  می باشند که همچنین  بهترین دندانپزشک اصفهان هستند.

بهداشت بهتر دهان

بهداشت بهتر دهان

3. ایجاد لبخند متقارن با لمینت های دندان

بیمارانی که می‌خواهند مشکلات دندان‌های ناهموار یا دندان‌های جلویی خیلی کوتاه را برطرف کنند، ممکن است لمینت‌های دندان را به راه‌حل‌های جایگزین ترجیح دهند. لمینت های دندانی می توانند به راحتی دندان ها را بلند کنند تا لبخندی بی نقص و یکنواخت ارائه دهند. آنها همچنین ممکن است بتوانند موارد جزئی ناهماهنگی دندان ها را نیز درمان کنند و در برخی موارد جایگزینی برای مراقبت های ارتودنسی هستند.

اینستاگرام دکتر فاطمه حیدری همین جا کلیک کنید.

لمینت های دندانی چه تفاوتی با روکش های دندانی دارند؟

لمینت های دندان اغلب با روکش های دندان مقایسه می شوند. بدون شک این دو محلول آرایشی بسیار شبیه هم هستند. با این حال، یک تفاوت کلیدی وجود دارد: لمینت‌های دندان معمولاً نیازی به برداشتن مینای دندان برای آماده‌سازی برای قرار دادن ندارند، که در مورد روکش‌های دندان صدق نمی‌کند.

اباتمنت برای دندان از چه ماده ای ساخته شده است؟
مطلب پیشنهادی برای شما
در طی یک بازدید مشاوره ای درباره لمینت های دندان بیشتر بدانید

در اینجا در مطب دندانپزشکی ما، لمینت های دندانی را ارائه می دهیم و می توانیم به شما کمک کنیم در طی یک جلسه مشاوره تصمیم بگیرید که آیا درمان برای شما مناسب است یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لمینت ها و راه حل های درمانی جایگزین که ممکن است برای شما مفید باشد، همین امروز با ما تماس بگیرید یا پیامی ارسال کنید، و ما می توانیم در زمانی که برای شما مناسب است برنامه ریزی کنیم.

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
روکش دندان چیست؟
نوشتهٔ بعدی
دندانپزشک اطفال اصفهان چگونه حفره های دوران کودکی را درمان می کنند؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonثبت نوبت و مشاوره ‎09138299023